Ser du vad det här är?

gissa!

22 kommentarer

Filed under foto

22 responses to “Ser du vad det här är?

  1. Aylala

    Jag…tror det. Fint är det iallafall.

  2. Jessica

    Jag…tror det. Fint är det iallafall.:F

  3. Aylala

    Je.sSI.CA?!??! Wiii. ;-F

  4. Jessica

    Jag tittar in lite bara :):F är kanske lite internt, men enbart positivt :)

  5. AKKANS

    Snickarglädje…….som solen lyser genom:-)

  6. AKKANS

    Känner du dem som har vandrarhemmet ?? L och M

    • Inger

      Nej jag känner inte dem. Passerade bara på vägen till och från Tjärö och fick då syn på den fina ljusbilden på väggen.Känner du dem?

  7. Jessica

    Här är det sig likt, iaf. Det är väl lite tryggt i såna kaotiska tider för övrigt ;)

    • Inger

      Eftersom jag egentligen är en ganska kaotisk person är jag mycket nöjd med att jag faktiskt lyckas hålla en linje så pass i bloggen att du känner igen dig! :)

  8. Jessica

    Kan inte tänka mig att du är det :O

    • Inger

      Det beror ju på vad man menar med kaotisk… Jag skäms inte för att hävda att jag har ett visst sinne för matematiskt tänkande och logik och att jag oftast fattar Mona beslut utifrån den sortens tänk. Det är den ena sidan. Men sedan… Jag hatar att städa. Har inga kläder att ta på mig som är både hela och rena. Trots att jag inte har några hållbara ursäkter. Är helt klart mer flexibel än strukturerad i mitt sätt att leva. Har t.ex. inget inplanerat i sommar och inga mål med mitt liv. Jag tar det som det kommer och hoppas ha roligt på vägen… För optimist är jag helt klart. Och jag älskar kaotiska städer som Kairo.

    • Inger

      ”Mona” skulle vara ”mina”

  9. Jessica

    Sounds good to me :)

  10. AKKANS

    På sätt och vis…En svägerska är släkt med dem…….Har bott i Karlshamn en liten tid, tog mitt körkort där för länge sedan…..

Kommentera

