Vad var det jag sa? (Jag kan minsann också gissa – ge mig en tumme!)

Igår skrev jag: ”Nåväl. Låt mig spekulera lite. Jag tror att de reser jorden runt. Med minst ett stopp i Söderhavet. För att hitta något tillräckligt lyxigt där tror jag att de … söker sig till Franska polynesien.”

Och vad tror ni Aftonbladet avslöjar idag?

Om de tar hela varvet runt jorden är väl ännu oklart. Men håll med om att det var en bra gissning så här långt! Ge mig en tumme för den!

(Det finns faktiskt ganska många länder och kolonier runt om i världen att gissa på – tänk att jag lyckades pricka precis rätt. Jag kan tänka att min blogg var först av alla med att koppla Victoria och Daniels bröllopsresa till Franska Polynesien!)

Söderhavet

12 kommentarer

Filed under media, resor

12 responses to “Vad var det jag sa? (Jag kan minsann också gissa – ge mig en tumme!)

  1. imsy

    Väl värt en tumme! Är du spågumma OCKSÅ?!!!

  2. Miafiah

    Helt klart värten tumme från mig också..Hade aldrig kunnat gissa på det stället iallafall ;-)

  3. yrvaedret

    Jag har inte ens tänkt på var de skulle åka på smekmånad. Men visst, du får en stor fet tumme för din gissning. Bra!

  4. AKKANS

    Grattis…..

  5. Anna

    Du verkar övernaturlig. Jag själv hade tippat på Hurtigrutten.

  6. Tack snälla du! Jag vill verkligen tillönska dig en riktigt, riktigt trevlig midsommar!

Kommentera

