Kan du gissa ön?

Jag var där med jobbet för lite sedan för att tacka av en pensionär.

Ön ligger i Karlshamns kommun. Men enklast tar man sig hit ifrån en hamn i Ronneby kommun (Järnavik).

Det var tills nyligen det enda STF-vandrarhemmet utanför fjällvärlden som ägdes av STF själva. Numera är den privatägd. Av Anders Ahltin. Tror jag.

Här hålls i sommar ett läger för de som är riktiga nördar inom sociala nätverk. (Ja, jag är bara avundsjuk :) Ett likadant möte hölls här förra året också.

gissa ön!

gissa ön!

gissa ön!

Kan du gissa ön?

8 kommentarer

Filed under gissa, resor

8 responses to “Kan du gissa ön?

  1. Lindalou

    Sturkö.

  2. Aylala

    Om Lindalou har rätt vill jag se fler bilder. Jag har en bekant därifrån.

    • Inger

      Nix det är inte Sturkö. Jag har bilder därifrån men det är typ vårvinter och det känns kanske inte så angeläget just nu?

  3. kyrksyster

    Tjärö. Jag var där förra sommaren.

Kommentera

