Mitt i prick! Vet du vad skalbaggen heter?

mitt i prick

10 kommentarer

Filed under natur

10 responses to “Mitt i prick! Vet du vad skalbaggen heter?

  1. Livsfrämjare

    Nej. En vacker bild!

  2. Bappo Lotzas

    Det ser ut som en grön skarabé

    • Inger

      Trodde du skojade! :) Men jag har googlat och det verkar stämma att det ÄR en gulbagge som jag fångat mitt i prick!

  3. Bappo Lotzas

    Samma familj iaf!

  4. Jag

    De trivs väldigt bra inne i pioner till exempel och det är såååå vackert. Och ja, riktiga skarabéer är de! Det här är så roligt: med kameran får man syn på så mycket och skaffar sig kunskap om de små tingen i naturen.

Kommentera

