Tjejer: Är det sådana här ni sugit på?

Det är ett tag sedan jag skrev om syrénerna. De börjar bli överblommade nu. Hur som helst. Det var bara Michis och (nina)katarina som svarade jakande.

Aylala kommenterade att ”Det kan jag faktiskt inte påminna mig. Ur nässelblommor dock. Oh så sött och gott.”

Trollan skrev ”Det tror jag att jag provat men minnena av det är mycket vaga. Klöver luktar ju väldigt sött så där borde ju vara ganska mycket näktar.”

Epazote svarade att ”inte ur syren, men ur klöver.”

Så nu undrar jag. Är det sådana här ni sugit på tjejer?

sockernällor

rödklöver

rödklöver

10 kommentarer

Filed under blommor

10 responses to “Tjejer: Är det sådana här ni sugit på?

  1. Aylala

    Men Iiiinger vilken rubriiiik. Låt mig gissa att sidvisningarna skjutit i höjden. :-DOch ja. Precis en sån nässla. ;-)

    • Inger

      Nu var jag ju tvungen att kolla. Men nej några extra sidvisningar blev det inte. Färre än på ett genomsnittligt inlägg. Så jag konstaterar följande: rubriken sög! :DJag provade att suga på en av blommorna men det smakade ingenting. Då blev jag osäker om det var rätt blomma och det var upprinnelsen till inlägget. Och visst försökte ja vara lite rolig med rybriksättningen! :)

  2. Trollan

    Japp.Och vad roligt att du också får färre sidvisningar om rubriken kan antyda snusk. Vi har pryda, fina läsare :D

  3. Aylala

    ”pryda, fina läsare”…minsann. Det är därför jag alltid har en Trollan i min blogg så fort något kan tolkas ens det minsta snuskigt. ;-DFortsätt suga Inger, det är rätt växt men det är inte sockervatten i alla blommor…

  4. Trollan

    Men Aylala, jag är inte en pryd, fin läsare – mina läsare är det :POch sedan gillar jag inte snusk. Jag höll ju på att få dåndimpen av din… din… snuskiga historia.

  5. Aylala

    Förvisso Trollan. Det är ju bara du och jag som är här…

Kommentera

