Det här med gräs – vad tycker du?

gräs

8 kommentarer

Filed under blommor, natur

8 responses to “Det här med gräs – vad tycker du?

  1. GirlTalk

    Otroligt vackert men fruktansvärt att vara allergisk mot! =)

  2. Aylala

    Atjo. Tycker jag.

    • Inger

      Du också?! Ni är nog många. (Och jo, jag nyser också just nu, så kanske har jag en liten släng av det, jag också?) Fästingarna är annar mitt bekymmer vad gäller högt gräs! :)

  3. Zmilla

    Jag tycker de är vackra, men helst tillsammans med andra blommor. Gräset blir vackrare med en blomma, och gräs kan lyfta vilken tråkig blomma som helst. Det är nästan lite poetiskt…förutsatt man inte är allergisk då..

    • Inger

      Jag är lite dålig på att plocka in sommarbuketter inser jag när jag läser ditt svar. Måste skärpa mig! :)

  4. Carina

    Gräs är mysigt, svalkar fötterna när det är varmt. Gräs mellan tärna är, sköööönt. Gräs är undervärderat vackert. Gillar nog papyrus allra bäst, även om det bara är ett halvgräs. Eller ett miskantusgräs med silvervita vippor. När jag var barn plockade jag ofta buketter som jag dekorerade med olika sorters gräs. BS: Tack! Det värmer! Glad jag blir!Allt gott till dej!

Kommentera

