Att vara världens morgontröttaste människa

Kan morgontrötthet mätas? I så fall vill jag mäta min! Jag måste vara världens morgontröttaste människa. Jag är så trött på morgonen. Och jag är så trött på att vara trött på morgonen. Och jag har tänjt på gränserna på sista tiden och lämnat allt senare på dagis. Men det håller inte. Jag får inte ihop arbetstiden som jag ska. Fortsätter det så här blir det till att återbetala lön när avstämningen görs. Så vill jag inte ha det! Jag måste skärpa mig! (Men hur ska det gå till? Hur ska jag orka?)

Vi har jättemysiga mornar jag och fyraåringen de mornar han ska till dagis (tisdag-torsdag). Han får en honungsmacka och eftersom han är lika morgontrött som jag är han också så himla nöjd med att ta det lugnt på morgonen. Men det håller inte!

ladda ned morgontrött

 

Lämna en kommentar

Filed under barn, personligt

Kommentera

