Tre bilder. Ett tema. Kan du gissa?

gissa!

gissa!

gissa!

10 kommentarer

Filed under fototriss, gissa

10 responses to “Tre bilder. Ett tema. Kan du gissa?

  1. satelliten

    Sommarfiske?

  2. Fiske gissar jag på.

  3. Madonnan

    Blått?:)

  4. Vad roligt att jag hade rätt ! Du har förgyllt min dag och jag går här och städar med ett leende på läpparna. Trevlig Helg!

  5. Deckargunnar

    HejVar ett tag sen jag kikade in här.Gåtan kunde jag innan jag kikade på dina kommentarer. Gillar du att fiska?Har det blivit nåt mer resande efter Jorden-runt-turen? Vi har börjat resa lite igen efter flera års uppehåll.Var i Florens o Bologna i maj. Det skall bli fler o kanske lite längre turer hoppas jag.Ha det bra!

    • Inger

      Jag har svårt för att ta i både mask och levande fisk så fiskar gör jag ihop med pojkarna för deras nöjes skull. Men det är kul att få napp! :)Utomlands har vi inte varit sedan jordenruntresan. Men vi ska iväg.

Kommentera

