Ännu ett fototema. Kan du gissa vilket?

gissa!

gissa!

gissa!

9 kommentarer

Filed under foto, gissa

9 responses to “Ännu ett fototema. Kan du gissa vilket?

  1. AKKANS

    Blå klockor

  2. Klockor gissar Lilly

  3. Anders

    ”snart dags att rösta – på alliansen”?

  4. sarahmara

    KLOCKOR och jag tror jag kan ha rätt faktiskt=) kraaaamizar

  5. Vilka roliga fototeman du har! Jag är nog slötänkt eller dum för jag har gissat fel på alla *skäms en aning*

  6. satelliten

    Ängsklockor :-)

  7. Epazote

    klockor … men inte i rätt tid har jag förstått ;-)

  8. Gloria Mundi

    Jag fick en känsla av ”rustik” i de bilderna – de är oerhört ”poetiska” tillsammans. Man skulle kunna rama in dem i en sån där ikea-3-i-en ram.

Kommentera

