Tre bilder ett tema. Kan du gissa vilket?

Påfågel i Kolmårdens djurpark

Festivalparad i Karlshamn

Papegoja i en park i Barcelona

Bilderna är från min semester i år som nu i formell mening är slut. Från Kolmården, Östersjöfestivalen här i Karlshamn och från Barcelona. Som du kanske ser har jag trixat lite med färgerna. Fast bara förstärkt en liten liten aning och avmättat. Inget annat. Semestern är slut. Men jag är föräldraledig denna veckan. Så ledig är jag ju ändå. Skönt.

Hur som helst: Kan du gissa temat?

14 kommentarer

Filed under fototriss, gissa, resor

14 responses to “Tre bilder ett tema. Kan du gissa vilket?

  1. Arrami

    …anar en ton av: Färgglatt! ;-)

  2. Lena

    Snygga färgranna killar som gärna vill imponera på brudarna :)

  3. Arrami

    …då prövar vi: ”Vingar”! ;-)

  4. Agnetha

    Färggrannt !BS Visst var det bra ? Är du en Dalmorska ? Jag kan definitivt vara en sån emellanåt.Kram

  5. Trollan

    Fjädrar tänkte jag på iallafall.

  6. Arrami

    …färggranna var fel, vingar var fel…då satsar jag på ”flyga”! ;-)

Kommentera

