Fototriss. Kan du gissa temat?

Fototriss hör söndagarna till.

Kan du gissa veckans tema?

sjön ligger...

Sjön ligger…

salladsbesticken är också...

Salladsbesticken är också…

...liksom ytan på dessa björnbär

…liksom ytan på dessa björnbär.

Eller ska jag börja om på ett … papper? Men det blir nog ett rätt tråkigt foto det. Så dessa tre får duga. Kan du gissa temat?
Samtidigt vill jag passa på att tacka de vänner som igår bjöd på både den goda salladen och de goda bären och samtidigt på två motiv till denna triss! :)

28 kommentarer

Filed under fototriss, gissa

28 responses to “Fototriss. Kan du gissa temat?

  1. C4athy

    Gissar på Blank…

  2. Här var det blankt minsann!! Trean frestar….

  3. Läckert! Bären är så fantastiska att det går att känna smaken till och med!Vilken fin triss du har satt ihop!

  4. …underbar triss du bjuder på idag….min favvo bild hos dig blir nr 2…ett spännande motiv där man får tänka till lite innan man vet vad det är…Snyggt fotat!

  5. bären ser urmumsiga ut, blank var temat,

  6. Salladsbesticken fick minst sagt en häftig vinkling – kul triss!

  7. Ann

    Fin triss och den med salladsbesticken var verkligen annorlunda.

  8. Härliga bilder! Gillar alla tre så jag väljer ingen favorit./Bibbi

  9. Jag måste erkänna…….jag har fuskat. Usch och fy!(blank)

  10. Annica

    Det är för tidigt för att tänka så jag njuter bara av dina fina bilder!

  11. Tant Otto

    Fin blank triss!!! =)

  12. Jag vet att jag skrev något till dig för några dagar sen men var det var… Minnet du vet :DJag gillar dom blanka fina bären iaf! Fint.

  13. Fina bilder på det blanka temat, speciellt de läckra bären.

Kommentera

