Ganska trött på min blogg faktiskt. Är du också det?

Just nu känns det som att min bloggkrativitet håller på att närma sig den absoluta nollpunkten. Jag vill försöka hålla igång bloggen ändå i fall lusten skulle återvända. Men är det meningsfullt? Det känns inte som att jag har den tid och den support som behövs för att göra något bra av det här.

Jag är ganska trött på min blogg faktiskt. Är du också det?

Nypon i Karlshamn.
  Nypon i Karlshamn.

Att det finns mer att säga i ord och bild om natur, resor, Karlshamn, barn och annat. Det är jag helt säker på. Men är jag rätt person att berätta det som finns att berätta?

Vem fan bryr sig?

18 kommentarer

Filed under blogg

18 responses to “Ganska trött på min blogg faktiskt. Är du också det?

  1. kaoskatta

    Jag hade uppehåll på min blogg i nästan ett år eller hur lång tid det nu var. Nu skriver jag ibland. Man behöver ju inte skriva om man inte har lust, men jag är glad jag hade kvar bloggen och inte behöver öppna en ny. Ha det så bra.

  2. sarahmara

    Jag har ALLTID tyckt om din blogg!!!, den är innehållsrik och handlar om mycket olika saker. Framförallt gillar jag att du alltid är så positiv!. Min kära bloggvän som jag efter så här lång tid kallar dig, det får du stå ut med:D

  3. snicksnack

    jag gillar dina foton ♥inte trött alltså :)/ K

  4. Jag ska vara ärlig !!! Bloggen är bra men det är svåra frågor och en del bilder ser lika dana ut när du frågar om vilken som är bäst. Dessa bildfrågor blir lite tjatiga. Skriv om dig själv om vad du varit med om lägg ut bilder från resor äventyr mm.

  5. Det viktiga är att man skriver och lägger ut bilder när lust och intresse finns! Måste man krysta fram ngt så blir det fel. Då är det bättre att avstå.Jag gillar att läsa om upplevelser, funderingar etc.Jag kikar in på din blogg flera gånger i veckan…………:-)

    • Inger

      Tack. Och kanske har du rätt. Jag har pausat förut och kört mer på inspiration. Men jag hade tänkt försöka ha ett jämnare flöde av inlägg. Vi får väl se hur det blir framöver. Ambivalent just nu. :)

  6. imsy

    Jag gillar din blogg. Jag gillar dina bilder. Och jag gillar verkligen dina fotoexperiment! Jag är absolut inte alls trött på din blogg eller något i den!Oj så mycket ”jag” det blev! DU har en i mitt tycke väldigt trevlig blogg!

    • Inger

      Tack. Idag känner jag mig mer mottaglig för stödet att fortsätta blogga än när jag skrev detta. Men jag läste kommentarerna redan då och lite skillnad gjorde det allt redan den dagen! :)

  7. knaskorken

    Jag bryr mig, även om jag inte känner till Karlshamn. Din blogg är mycket trevlig, så det så!

  8. Trollan

    Nope. Jag tycker om din blogg!

Kommentera

