Tobleronetips till Mona

Om man googlar på ”Mona” kommer som fjärde vanligaste sökning upp: ”mona sahlin toblerone”. Bara en sån sak. Så jag tänkte att Mona kanske behöver lite omväxling från sin vanliga Toblerone. Och kommer därför med ett tips:

Toblerone med russin och nötter
  Toblerone med russin och nötter

Jättegod faktiskt. Särskilt jämfört med vanlig Toblerone. Fast något säger mig att Mona nog inte äter något med det namnet längre. Oavsett hur det smakar. Eller vad tror du?

14 kommentarer

Filed under mat

14 responses to “Tobleronetips till Mona

  1. Tristan

    Trist att man aldrig kan släppa….

    • Inger

      Jag köpte chokladen på Bromma flygplats i fredags utan en tanke på valet. Sedan hoppades jag få fira en rödgrön regering med de sista bitarna av chokladen. Men så blev det ju inte…

  2. Hej Känner mig trött på det här med bloggen funderar på att lägga av. Läs gärna mitt inlägg på min blog och kommentera.

  3. Annica

    Haha tror hon undviker choklad över huvud taget =)

  4. Lindalou

    Jag föredrar den vita Tobleronen. Den är sjukt god. *dregglar lite*

  5. Tant Otto

    Mm fruit and nut den bästa tobleronen ever!!!

  6. Vajra

    hon biter nu i gräset…även om toblerone är löjlig affärdet bevisar hur dumma svenskar är, istället kunde man hittademokrati brister när man bojkottar SD i ett system som dem själva skapat eller ifråga det politiska systemet och även berätta för dem är maktlösa språkrör som är som förvaltare inte ägare av Sverige

  7. Vajra

    Hon biter nu i gräset…även om toblerone är en löjlig affärDet bevisar hur dumma svenskar är, istället kunde man hitta demokrati- brister när man bojkottar SD i ett system som dem själva skapat eller ifrågasätta det politiska systemets uppbyggnad i gällande demokrati ner till gräsrotsnivå och även berätta för dem att dem är maktlösa språkrör som förvaltare av Sverige …..inte ägare av Sverige

Kommentera

