Fototriss. Kan du gissa temat?

Veckans fototriss.

Jag har valt tre av de bästa bilderna från den jordenruntresa vi gjorde för snart två år sedan.

När man flyger är man... (som här ovanför Fiji)
  När man flyger befinner man sig… (Som här ovanför Fiji.)
Även en mås är ju där när den flyger. (Bild från Nya Zeeland.)
  Även en mås är ju där när den flyger. (Bild från Nya Zeeland.)
Och när man gungar på Ko Chang kan det kännas som om man är...
  Och när man gungar på Ko Chang kan det kännas som om man är…

Tre bilder. Ett tema. Kan du gissa temat?

46 kommentarer

Filed under fototriss, gissa

46 responses to “Fototriss. Kan du gissa temat?

  1. Magister Stork

    I luften…får jag kvarsittning nu?

  2. Ann

    Oj ,så underbart att få vara i det stora blå. Blir sugen på att bada..och gunga. Jag gillar bäst ettan, längtar till Fiji, och snyggt flygfoto.

  3. Åh, så vackra bilder, gillar alla tre men väljer tvåan för den är verkligen fantastisk, att lyckas fånga fågeln så precis.

  4. Fin triss på veckans tema, som jag ju vet vad det är eftersom jag själv är med med ett bidrag. :-)

  5. Härliga bilder med fina färger! Även ifall det ser superhärligt ut att sväva sådär som på bild tre så blir min favorit nummer ett! SÅ läcker! Ha en skön söndag!

  6. Härlig måsbild!! Den blir min favorit även om det inte är något fel på de andra två heller…

  7. Härlig måsbild!! Den blir min favorit även om det inte är något fel på de andra två heller…

  8. cat

    En väldigt fin triss! Kan inte riktigt välja ut en favorit men om jag måste så väljer jag mittenbilden.

  9. Tant Otto

    Vacker triss bild nr 3 tilltalar mig mest….vill gunga i den gungan!! =)

  10. wow, vilka underbara foton….skarpa färger och perfekta motiv för detta tema!Mitt favvo blir mitten fotot… så snyggt!

  11. Wow! Så vackra bilder, sista är kanon fin :)

  12. Fantastisk triss – vilka underbara bilder – vilka färger och vilken känsla !! Full pott !Nu ska jag kika runt lite på din blogg.Ha en skön söndag!

  13. Snygga bilder från din resa!Min favorit hos dig blir andra bilden med den flygande fågeln. SNYGGT!!Ha det gott // Nettan

  14. Fina bilder, speciell den i mitten. Häftig med sandstrand och snö på bergstoppar. Lätt att gissa temat, jag är ju med.Ha en trevlig kväll!

  15. Anna

    Det var nån annan blogg på Blogspot som redan skrivit att temat just nu är ”I luften”. Förstod inte hur den bloggen hängde ihop med AB-bloggen bara?

    • Inger

      Det gör den nog inte! Fototriss har inget med just AB-bloggen specifikt att göra. Men vi är några här som deltar. Och så har jag gjort det till min egen lilla twist att låta er gissa temat. :)

  16. imsy

    Kul att du använder bilder från er jorden-runt-resa! Alla bilderna är fina. Gungan blir min favorit – barn som gungar är speciellt!

  17. Vilka fina miljöer du bjuder på i trissen! Värme :)Gungan gills extra!

  18. Fia

    Oj,oj,oj vilka underbara bilder.

  19. Å så vackra bilder. Den där gungan skulle jag vilja prova :)

  20. minara

    Blir sugen att åka ut igen……Vackra bilder så vackra !!!!Tovis

  21. Vilka fantastiska bilder! Gillar alla tre och hade gärna suttit på den gungan, eller bara på den stranden! :-)

  22. Tummelunsen

    Härliga bilder….Fortsatt trevlig helg!

  23. AX

    Fin triss och jag är med så jag förstår vad du syftar på:)

  24. Så härliga bilder! Så mycket ljus i dem!

Kommentera

