Det här med fotografi. Vilken av stenbrobilderna tycker du blev bäst?

En stenbro över Mieån här inne i Karlshamn som jag passerar förbi varje dag på väg till och från jobbet.

Jag fotograferade den och tänkte att jag passar på att illustrera det här med zoomning en gång till i tre olika bilder. Den första bilden är fotograferad med knapp vidvinkel. De andra två är fotograferade med olika mycket zoom. Jag vet vilken bild jag tycker är bäst.

Men vilken tycker du är bäst?

Stenbro över Mieån

Stenbro över Mieån

Stenbro över Mieån

14 kommentarer

Filed under fotografi

14 responses to “Det här med fotografi. Vilken av stenbrobilderna tycker du blev bäst?

  1. Jag gillar mittenbilden bäst! :)

  2. Sirpa

    Jag tycker mest om den första bilden,så det så=)

  3. Lindalou

    Mittenbilden tycker jag är finast. :-)

  4. imsy

    Jag tycker ettan och tvåan är lika bra. Trean är inte dum heller… Det var knepigt, det här!

  5. Annica

    Svårt, alla är fina på olika sätt….

  6. Pärs bilder

    Föredrar den 3:e.

  7. Aylala

    Om det är bron du vill visa – tredje. Men snyggast är tvåan.

Kommentera

