Kolla in vilken grym blick!

Grym blick
  Grym blick

 

21 kommentarer

Filed under barn

21 responses to “Kolla in vilken grym blick!

  1. TopOfTheBlog

    lätt irri på fotomamma?

  2. Trollan

    Det var en superfin bild iallafall!

  3. Vilken blick!!Jag gillar ditt sätt att presentera bilderna med runda hörn och skuggor! Hur gör du?

    • Inger

      Jag gör det i gratisprogrammet Gimp. Det är ett standardfilter så jag behöver inte greja massor utan det går snabbat. :)

  4. Trollan

    Du Inger, visst hade du någon sån här ”banner for dummies” i din blogg? Jag har försökt hitta den, nu när jag inte har någon slav som gör dem :)

  5. Trollan

    Tusen tack, ska genast kolla!

  6. imsy

    Naaa, va söt han är!!

  7. Tuffing där!Grattis till vinsten hos Veiken! Jag missade bara en enda fråga och det gällde vattentemperaturen.Gilla

  8. sarahmara

    Jättegrym…Hjälp!!!, haha, fast söt ändå=)… Men jag har onda ögat ikväll….. läs gärna, det behövs! kramizar

  9. HEMIMAMMA

    Jag tycker din kille ser cool ut jag… ”starm und drang”Det blir nåt stor av den killen det syns iögonen…Tack för din fina kommentar hos mig!Hemikram!

  10. Morn morn! Den blicken är talande! Tack för berömmet av mina bilder !Men jag kommer inte upp i din klass.Ha en bra dag!

  11. God morgon!Hittade hit via Veiken och jag måste hålla med henne om att du bkuder på många fina bilder.Ha en bra dag!

  12. Min mailadress ligger på min blogg i presentationen. Lite kryptisk för jag vill inte att alla spamrobotar ska komma åt den ;) Hoppas du ser den, återkom annars!

  13. Annica

    Precis så där less är min son på mitt fotande också, han vägrar följa med på promenad om jag har mobilen med mig för jag är ju såå jobbig som ska fota allt!=)

Kommentera

