Vad ser du i den här bilden?

Vad ser du?

18 kommentarer

Filed under natur

18 responses to “Vad ser du i den här bilden?

  1. Herr och/eller Fru S

    En bläckfisk…åtminstånde gissar jag på det.

  2. imsy

    Jag ser en Teletubbi (eller vad figurerna heter).

  3. Herr och/eller Fru S

    Ett ansikte…som passar väldigt bra idag, kunde nog skrämt en och annan.//Herr S

  4. Britta

    Scream-masken?

  5. snicksnack

    ser lite ut som en döskalle med lite hjärnloknande substans =0)/ K

  6. snicksnack

    liknande !!

  7. Trollan

    Det är ingen scream-mask eller dödskalle, det är ju en alien.

  8. Raija_who

    Alien var min första tanke också. :)

  9. Zmilla

    Jag skulle precis säga som Trollan, jag ser också en klassisk utomjording.

Kommentera

