Vad begär ni? Att jag ska plocka ner månen till er?

Okej då. Varsågoda!

månen.jpg

16 kommentarer

Filed under fotografi, resor

16 responses to “Vad begär ni? Att jag ska plocka ner månen till er?

  1. Jag

    En riktig pärla till måne – en månpärla! Tänk att ha ett halsband av sådana…

  2. Desdichado

    vi kan börja där

  3. erviluca

    Jepp! Tackar! :)

  4. DragonFaye

    Det var inte dåligt! Solen då? ;)

  5. Tummelunsen

    Häftigt! =)Tumme!

  6. snicksnack

    yes please ♥/ K

  7. MissKermit

    Jag har en liknande bild från när vi var i Egypten. Du kanske såg den i slutet på augusti tror jag skrev om det. Kramar Tess

    • Inger

      Jo jag vet. Den bilden kom jag att tänka på när jag var i Egypten och den var en av inspirationskällorna till bilden! :)

  8. FGGGMF

    Hjälp, vart tog månen vägen?

Kommentera

