Arabisk picassofisk

Arabisk picassofisk

Äunnu en kompis från Röda Havet.

2 kommentarer

Filed under natur, resor

2 responses to “Arabisk picassofisk

  1. Agnetha

    Vilken rolig !BS Kände bara * STÖN* när jag läste artikeln, har gått igenom så mycket att jag skulle behöva mer plats än en artikel eller en spalt, snarare en halv tidning eller nåt. ALLA har givetvis rätt att gnälla och vem är jag att tycka det om honom ? Bassning borde jag antagligen ha, min egen sjukdomshistoria räcker till mer än en bok och är inte jätteskoj läsning.Hoppas du mår och har det gott !Kram

Kommentera

