Kairo street style

Kairo street style

4 kommentarer

Filed under resor

4 responses to “Kairo street style

  1. Hejsan! Tack för din kommentar i min blogg. Har kikat runt hos dig. Väldigt rolig blogg du har. Lite annorlunda! Hit kommer jag tillbaka! Ha det gott!Mvh, Karin

  2. Kao

    Det var en öppen fin bild från Afrikas största stad.När jag var där bodde jag ”mitt i smeten” och de har ju, som bekant, kvar sitt skrå-väsende. Så vi bodde på gastubs- och brandsläckargatan :-) Varenda affär på den gatan sålde detta och enbart detta. På närmaste tvärgata fanns enbart skomakare osv. Minns inte hur långt jag fick gå för att köpa cigaretter…för på det lilla hotellet fanns det inga,Kao.

Kommentera

