Har du testat Canon EOS 60 D? Är du nöjd?

Den kamera jag funderar närmast på just nu är den som anges i rubriken. Det är en systemkamera. En ny modell för i höst så vitt jag läst mig till. Har du testat den? Är du nöjd?

Den kostar bara 3 500 kr mindre än supermodellen 7 D. Men det är pengar det också. Dessutom väger den 200 g mindre. Redan de 680g som den mindre av modellerna väger är ganska mycket tycker jag med tanke på att objektivets vikt tillkommer.

Jag vill gärna kunna ha med mig kameran mer eller mindre för jämnan i handväskan.

Vet du något som jag borde känna till innan jag slår till?

2 kommentarer

Filed under fotografi

2 responses to “Har du testat Canon EOS 60 D? Är du nöjd?

  1. Malin Wollin

    Jag funderar också på 60D(har en 350D nu) och om jag har förstått saken rätt så är det små och obetydliga detaljer som skiljer den från 7D. Bättre att lägga de 3500 kronorna på ett objektiv, inte sant? Lycka till!

Kommentera

