Wow! Den var skitbra.

Skitbra var ordet. Fantastico är ett annat. Hur som helst rekomenderar jag den varmt.  ”Sex roller söker en författare” heter pjäsen. Går på Stockholms stadsteater.

I och för sig är det säkert hundra år sedan jag var på teater senast. Så vad vet jag? 

Jo, jag vet att den var skitbra! Och att det bara kostade 100 kr som ”sista minuten”. Kolla bokningsläget här: http://www.stadsteatern.stockholm.se/index.asp?pjaser/sexroller.asp&main   

Jag tror faktiskt att det är en fördel att , som jag, se den utan att veta ett smack om den i förväg. Därför berättar jag inget om innehållet.

Till sist har jag lekt lite med promotionbilden för pjäsen i bildredigeringsprogrammet Gimp. Bara för att jag inte kan låta bli att leka. ”Att leka” var för övrigt svaret jag fick av femåringen härom morgonen när jag frågade honom vad som är vitsen med livet. De kan vara så kloka, de små.

redigerad med Gimp

Lämna en kommentar

Filed under resor

Kommentera

