Jag vann en bloggtävling! Kan du gissa vad jag vann?

Det här paketet kom med posten i går.

Gissa vad som var i

Det innehöll vinsten från en bloggtävling i form av en tipsrad om Rhodos. I Veiken blogg. Det är första gången jag vunnit en bloggtävling.

Innehållet i paketet är något som jag konsumerar mycket. Fast just den här sorten hade jag aldrig smakat. Ändå älskar jag när de här träden blommar om våren. I min uppväxtstad växer de i alla stadens tre promenader. Träden alltså. Men det var ju inga träd i paketet utan… Ja, kan du gissa?

10 kommentarer

Filed under gissa

10 responses to “Jag vann en bloggtävling! Kan du gissa vad jag vann?

  1. Ninapinas

    Säger som Trollan. te.Men körsbärste?

    • Inger

      Nej inte körsbärste. De här blommorna (jag tror teet är gjort av blommorna) är mycket oanseliga men doftar desto mer… Växer ofta i parker och alléer. :)

  2. Epazote

    hm, min första tanke var också körsbär men det kan lika gärna vara Mullbär

Kommentera

