Fotoexperiment. Kan du gissa hur jag gjorde?

fotoexperiment

14 kommentarer

Filed under fotografi, gissa

14 responses to “Fotoexperiment. Kan du gissa hur jag gjorde?

  1. Magister Stork

    Lite darr på handen och lite lång slutartid?! gissar jag.S.

  2. Magister Stork

    Tagit en pilsner innan?S.

  3. Magister Stork

    Ja nu blir man ju nyfiken!Troligen har du en inställning på kameran där det står nattfoto..eller kanske solnedgång eller motljus? som du använde…Ett av tre borde vara rätt?

    • Inger

      Kameran är ny så jag har inte koll på om de där inställningarna finns. Men nej, jag har använt mig av en manuell metod…

  4. Inte en susning, när jag ställler in min kamera på mörker kan det bli så ibland.Tack, jag hoppas med att vi andra håller oss friska :-)

  5. Maria de Suède

    Vilken slutartid hade du? Det blir sà ibland… Därför brukar jag använda ett stativ… Lite skakig pà handen… Jag visade ett av mina fotografier för en prefessionell fotograf och han gillade det… Men jag tänker sluta använda min digitala systemkamera för att använda min gamla CANON EOS 500 igen, svart/vitt… Finare foton…

    • Inger

      En sekund. Att jag inte var helt stadig på hand tycker jag inte gör så mycket. Jag lyckades vara stadigare på en senare bild men tycker ändå att den blev sämre.Jag trodde alla EOS var digitalkameror men jag förmodar att du menar att du fotograferar med film? Jag har en systemkamera liggandes med en diafilm i som jag satte i 2004 eller nåt sånt. Jag kommer nog knappast att använda den igen…

  6. Mia

    Har du zoomat in eller ut samtidigt som du fotat? Det ser ut som en adventsstjärna, men i flera storlekar… Kan det vara så enkelt?ha en fortsatt skön kväll…

  7. Magister Stork

    Åååååååååå!

Kommentera

