Kan du gissa vad det här är?

Gissa!
Gissa!

6 kommentarer

Filed under gissa

6 responses to “Kan du gissa vad det här är?

  1. Magister Stork

    Det där är jag helt säker på… något som tunnhåriga damer masserar hårbotten med för att locka på nya hårstrån!?

  2. HEMIMAMMA

    Järnek?BloggsvarJa… vad ska man tänka… Båda var nog lite galna och jag vet att Stalin var läskigt listig och smart(och farlig)Är jag alltså ett galet geni och farlig? men majoriteten av de berömda skyttar jag känner till är väldigt kreativa och det erkänner jag mig skyldig till utan att blinka!!Tack för grattis och stor hemikram till dig ♥

    • Inger

      En sorts fuskbär i så fall. Det är väl nogonslags flörtkulor eller liknande som är målade röda och sedan lackerade. Skulle jag gissa. Men i vad för slags grej sitter bären? :)

Kommentera

