Ser du vad som hänt? Och vilka som är mina favoritbloggar just nu?

Numera läser och kommenterar jag bloggar mest med den här prylen på bilden. (Däremot skriver jag inlägg mest på min bärbara dator här hemma. Som nu.)

Hoppsan!

Man ser ikoner till några av mina främsta favoritbloggar just nu på bilden. Eller kan i alla fall ana dem. Jag har för övrigt flera sidor med favoriter men hinner sällan besöka alla. Kan du gissa vilka bloggarna är som dessa ikoner leder till? Någon av favoriterna?

Det som hände har hänt många gånger utan att det som hände hänt förut. Men nu hände det. Kan du gissa vad som hände?

16 kommentarer

Filed under livet

16 responses to “Ser du vad som hänt? Och vilka som är mina favoritbloggar just nu?

  1. Lindalou

    Oj! Du har haft sönder dina fina lur. Vad synd. Men jag ser inte vilka ikonerna ska föreställa,

    • Inger

      Jag blev verkligen förvånad måste jag säga. Det märkliga var att den gick att använda även med trasigt glas. Men det kändes inget vidare säkert. Rätt som det var hade man väl fått en skärva i tummen. Som tur var gick glaset att byta. Så nu är den hel igen.

  2. Islandsmamman

    *kisar*Lindalou, Imsy, Tiamiquilts, en trevlig tjej, CyberZombie, mymlan, Sofia OOså ser jag inte mer :-ÞHar du tappat mobilen i backen? :-(

  3. imsy

    Nyfiken som jag är förstorade jag bilden jättemycket och såg samtliga bloggare. Jätteglad för att jag är med där!!!Tummekram, Inger!

  4. Anna

    Islandsmamman, hur läser du egentligen? Jag har kollat två gånger och vid båda upptäckt att jag inte är med!

  5. Anna

    Aha man ska titta på Ajfånen! *glad*

  6. Trollan

    Men nej, inte har du väl spräckt skärmen? Snälla nån, så får man inte göra. Därför gissar (läs hoppas) jag på att det är skyddsplasten som inte vill vara rak och fin längre.

  7. Lindalou

    Vad kul! Att jag var med. Inte att telefonen gått sönder. ;-) Tomten får allt komma med en ny.

  8. Tack för kommentaren hos mig. Och jag ser inte vilka favoriter du har på telefonen. Hoppas naturligtvis att min blogg finns bland dem. *önske tänkande*God Helg på dig!

Kommentera

