Luleåfeeling

Jag bodde i Luleå några år på slutet av åttio- och början av nittiotalet. Där pluggade jag. Och där träffade jag min sambo.

Luleå är lite annars. Som man säger däruppe. Fast just nu är det nog inte så annorlunda mot här. För nu har vi Luleåfeeling i Karlshamn. Bara det att de flesta här nog inte vet om att det är den sortens känsla som vi har när tio minusgrader känns milt och snöhögarna växer. 

Luleåfeeling i ett fönster mitt emot
Luleåfeeling i ett fönster mitt emot

 

Luleåfeeling på en innergård i min närhet
Luleåfeeling på en innergård i min närhet

 

Ännu mer Luleåfeeling
Ännu mer Luleåfeeling

Lämna en kommentar

Filed under vinter

Kommentera

