Kolla, vilka sötnosar! (Vad som hände sedan)

Som sagt. Jag har plockat ut bilder från 2006 och 2007 för framkallning. En av bilderna visade jag i förra inlägget och undrade om det gick att gissa vad som hände sedan. Det var nog inte så lätt att gissa. Men här kommer svaret.

Det kallar jag syskonkärlek!
Det kallar jag syskonkärlek!

Bilden är min första animation någonsin. Och den är gjord idag i Gimp. Jag är inte helt nöjd med hur minstingen fick ”höjdkurvor” i pannan när bilden konverterades till gif-format. Men, men. Vi är alla barn i början!

3 kommentarer

Filed under barn

3 responses to “Kolla, vilka sötnosar! (Vad som hände sedan)

  1. Svar: Åh vad härligt att ha varit på så många ställen ! :) Ja, det är mycket lättare och billigare att ta kort idag än vad det var för några år sedan.

  2. Inger

    Fortfarande lika söta.

Kommentera

