Kan du gissa vad det här är?

Gissa!
Gissa!

20 kommentarer

Filed under gissa

20 responses to “Kan du gissa vad det här är?

  1. starkskör

    pussel i närbild :o)

  2. Sotsol

    Min son tror att det är ålar. Jag tycker det ser ut som metall delar på en duk

  3. imsy

    Det var en lurig bild!

  4. HEMIMAMMA

    It beats me…Hemikram

  5. Det ser ut som trasiga bitar av en ståltråd! Jag såg att någon tyckte det såg ut som ett pussel, men hur jag än stirrar kan jag inte få ihop det! :)

  6. fdmm

    Den var svår! Det tog ett tag innan jag såg att var ett pussel. Jag önskar dig Ett Gott Slut på det gamla året :-)

  7. starkskör

    jag var tvungen att kolla flera gånger… tyckte också det först såg ut som små ståltrådsbitar precis som Veiken…… men rätt som det var när jag satt och stirrade så såg jag pusselbiten och nu kan jag inte se nåt annat…

    • Inger

      Visst är det märkligt med sådana Aha-upplevelser! En sorts paradigmskifte kan man säga. Synintrycket är detsamma en plötsligt tolkar man det på ett annat sätt därför att man har hittat nyckeln till hur det ska tolkas. :)

  8. LuddesMorsa

    Trodde det var en massa små maskar. *S*Men nu ser jag ju att det är ett pussel. Men man undrar fortfarande…..vad föreställer pusslet? Små maskar?

  9. Fluortanten

    trodde oxå att d var maskar..

Kommentera

