Missa inte min (och kanske din) nya blogg: Fönster mot bloggvärlden!

Jag vet inte om det är för att jag är sjuk idag – jag har värk i hela kroppen – någon slags influensa antar jag – som jag fått fullständig hybris eller om jag bara är tokig ändå. För idag lanserar jag ett helt nytt bloggprojekt. Som jag i och för sig grunnat på länge. Bloggen heter ”Fönster mot bloggvärlden”. Det är en blogg om bloggar. Bloggbladet som vill ta upp tråden efter bloggvärldsbloggen. Men för att det ska bli något vettigt av det krävs det att vi blir flera som gör bloggen tillsammans.

Läs mer på http://blogg.aftonbladet.se/bloggbladet.

Ett fönster
Ett fönster

4 kommentarer

Filed under blogg

4 responses to “Missa inte min (och kanske din) nya blogg: Fönster mot bloggvärlden!

  1. Epazote

    om en dörr stängs öppnas ett fönster på glänt

  2. Tummelunsen

    ★˛˚˛*˛°★ Snart 2011!!! ★* 。*★* ˛.*.★*.˛* .˛。*.★.*˛.¨*.★˛°_██_*.。*./ ♥ \ .˛* .˛。.˛ ★ ★ 。*Gott Nytt År*˛˛. (´• ̮•)*.。*/♫.♫\*˛.* ˛_Π_____.Till DIG, Inger!.°( . • . ) ˛°./• ‘♫ ‘ •\.˛*./______/~\*. ˛*.。˛*★* ˛.*.★*.˛* .*˛*(……’•’.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°|田田 |門|╬╬╬╬╬*˚ .˛ …★..*.*★*.★*Krya på dig / Rozie

Kommentera

