Hur kommer jag i kontakt med Instagram angående borttaget konto?

I sommar har jag startat tre konton utöver mitt ursprungliga på Instagram: @halloj_inger.

Ett av dem döpte jag till @bloggominstagram och det kan jag inte länka till eftersom det är borttaget!

När jag försöker logga in får jag ett meddelande om att det är borttaget på grund av brott mot användarvillkoren. Jag har läst villkoren utan att förstå i vilket avseende kontot skulle bryta mot dem.

Det som stör mig mest i detta är sättet som Instagram gör detta på: avslutar kontot utan att ge mig chansen först att rätta till vad jag nu har gjort fel. Dessutom tycks de göra sig oanträffbara. Jag har försökt mejla dem på adresserna support, info och kevin. På de två första hamnar mina mejl i loop mellan e-postkonton och kommer därför inte fram. På det tredje svarar de inte. Sen har jag sökt dem via Twitter. Där svarar de inte.

Nån som vet hur jag kan komma ikontakt med Instagram?

20130804-164432.jpg

1 kommentar

Filed under instagram, sociala media

One response to “Hur kommer jag i kontakt med Instagram angående borttaget konto?

  1. Hej
    jag kan inte lägga bilder från min bilder i min mobil, jag har raderat flera gånger och har skapat ny kontakt, jag vill veta vad är problemet ?

Kommentera

