Ber om ursäkt ifall du tittar på denna bilden i en Samsung

20140916-071525.jpg

Jag har dragit upp färgen en liten, liten aning i Instagram. (Typ 10% plus 50% av filtret X-PRO II.) Så att det i mitt tycke är precis lagom mycket färg. I alla fall när bilden visas i min iPhone.

Men jag vet ju vad Samsung gör med bilder. Drar upp färgen ännu mer.

Jag ber alltså om ursäkt om du tittar på den här bilden med en Samsung. Jag förstår att det blir kräksmycket färg. Men jag kan inte göra just så mycket åt att olika mobiler har olika standardinställning för hur mycket färg bildskärmen visar. Det stör mig lite.

Ett världsligt problem. Jag vet. :)

3 kommentarer

Filed under foto, instagram

3 responses to “Ber om ursäkt ifall du tittar på denna bilden i en Samsung

  1. Jag har en Samsung. Jag tycker att bilden blev bra. :)

Kommentera

