Uppdatering om hur jag hittade resmålet Sperlonga via Instagram

20141030-173022.jpg

I går gjorde vi ju en utflykt till badorten Sperlonga, söder om Rom.

Jag berättade i ett blogginlägg om hur jag hittat resmålet på Instagram när Helena Friberg (@helenafri) nyligen var där.

Av Helenas bilder gillar jag särskilt dessa:

~ memories ~ #latergram #Sperlonga #Italy #beach #backlight #silhouette | #hipstamatic #sergio #blanko일

A post shared by Helena Friberg (@helenafri) on

Det visar sig nu att hon i sin tur har hittat till resmålet via en annan instagrammare, Anna Strandberg (@anna_strandberg) som jag också följer och som var där för några månader sedan. Och nu minns ju jag att jag också sett hennes bilder därifrån! (Men jag la inte resmålet på minnet den gången.) Den här gillade jag särskilt mycket:

#hipstamatic #florence #irom2000

A post shared by 🤸‍♂️Anna Strandberg (@anna_strandberg) on

Den här är också jättefin:

#hipstamatic #raymarkii #blanko일 #hipstaroll_week142

A post shared by 🤸‍♂️Anna Strandberg (@anna_strandberg) on

5 kommentarer

Filed under instagram, resor

5 responses to “Uppdatering om hur jag hittade resmålet Sperlonga via Instagram

  1. Kul att du gillar mina bilder! Och Annas trädbild är min favorit också 😃

  2. Visst är det kul att inspireras och hitta nya resmål via Instagram!

  3. Pingback: Så använder du Instagram när du planerar en resa!  | Halloj världen!

Kommentera

