En feelgoodblogg

Identitetskris. Jag smakar på ordet. Ja, kanske. Det började nyss. Vi får väl se.

Förra veckan skrev jag knappt ett inlägg i bloggen. Det blev så. Och jag tror att det hänger ihop.

Jag funderade på att skriva om några saker som gjorde mig arg under veckan. Som bakgrunden till det här:

20150203-070954.jpg

Men jag hade aldrig någon riktig ork. Lika bra det. För jag vill inte att det här blir nån gnällblogg.

Så vad vill jag då att den är? Kanske är det förmätet? Men jag vill att det här ska vara en feelgoodblogg.

20150203-071608.jpg
En bar i Cala Bona, Mallorca.

4 kommentarer

Filed under blogg, livet

4 responses to “En feelgoodblogg

  1. I denna vår värld kan det verkligen behövas lite feelgood…

  2. Jag

    Jag tror att även en feelgoodblogg måste få pysa lite ibland.

Kommentera

