Nu kommer solnedgångarna!

Februari. Nu blir dagarna snabbt längre.

Skönt.

Och med lite tur börjar nu molntäcket lätta lite oftare och solen visa sig. Då kommer soluppgångarna åter att synas från morgontåget.

Och solnedgångarna på vägen hem. Som den här. Som jag fotograferade i går vid Helge å strax innan jag tog tåget hem.

En annan bild i samma serie la jag då ut direkt på Instagram. Den här har jag istället redigerat med filtret ”drama” i appen Snapseed. Och med filtret ”vinjett” i Twitter-appen.

Trevlig helg, alla! :)

20150206-173046.jpg

2 kommentarer

Filed under årstider, bildredigering, foto, Kristianstad, snapseed, twitter

2 responses to “Nu kommer solnedgångarna!

  1. Trevlig helg, och tack för inspiration till ett inlägg idag! Länkade till dig :)

  2. Jag

    Trevlig helg! Och ja, mera solupp och solned och soluppe ska vi ha. Fin bild!

Kommentera

