35 000 visningar! Fin reklam för Kristianstad?

Det är helt otroligt vilket genomslag det har att få med en bild på Explore på Flickr!

Med anledning av att jag idag fått med en bild
där som nu visats 35 000 gånger, fått 500 gilla och 25 kommentarer har jag nu uppdaterat ett gammalt inlägg här på bloggen: Perfekta sättet att få med en bild på Flickr Explore.

Här ett bildbevis på att bilden kom med. Min bild är den nere till vänster. Helge å i Kristianstad med solnedgång och naturum i bakgrunden.

IMG_0067

35 000. Fin reklam för Kristianstad, hoppas jag! :)

4 kommentarer

Filed under flickr, fotografi, instagram, Kristianstad, sociala media

4 responses to “35 000 visningar! Fin reklam för Kristianstad?

  1. Wow. Härligt. Vackra bilder. :)
    Jag får också ihop så mycket. …………………..lätt….på ett par månader.

    • På en vanlig bild har jag drygt 100 visningar. Så för att komma upp i de 35 000 som det landade i så krävs det sådär 200-300 bilder i vanliga fall. Så många postar jag nog inte ens på ett år… :)

  2. Jag

    Du är så blygsam. Det har förstås inget att göra med hur bilden ser ut… eller? Stort grattis!

Kommentera

