Jag skulle ha kunnat skämta om hur det har fotot påminner om amerikansk öl

Du har säkert hört den där historien om amerikanskt öl. Jag skulle ha kunnat använt den här. Om det inte vore för att jag inte dricker öl. Och aldrig ens har smakat amerikanskt. Men utgår ifrån att jag skulle tycka att den smakar för lite av vatten.

Så istället konstaterar jag bara att den här bilden är fotograferad väldigt nära vattenytan. Jag höll iPaden uppochner och så nära vattenytan som jag vågade.

Det här är en av bilderna ur serien. En annan la jag ut på Instagram häromdagen. Då, när jag tog sen lunch i Tivoliparken i Kristianstad, där jag jobbar.

2 kommentarer

Filed under fotografi, instagram, iPad

2 responses to “Jag skulle ha kunnat skämta om hur det har fotot påminner om amerikansk öl

  1. Jag

    Du har dina knep och bra blev det. Gillar särskilt det turkosa inslaget som du trollade fram ur molnen!

Kommentera

