Med den här bilden vann jag en guidebok

20150323-071135.jpg

Jag brukar aldrig vinna nånting i några fototävlingar. Vilket gör att jag allt mer sällan deltar. Men den här gången hade jag tur.

Det var Svenska Resebloggar som utlyste en tävling på Instagram.

Så jag taggade några av mina mest gillade bilder enligt instruktionerna.

20150323-071611.jpg

Och faktiskt! Jag vann en av guideböckerna! Återkommer med vilken jag valde när den anlänt i brevlådan.

(Att jag vann kan ha något att göra med att vi var väldigt få som uppmärksammade den här tävlingen. Vi var typ fyra och vinsterna tre. Men det talar vi tyst om. Schhh…. ;)

12 kommentarer

Filed under böcker, instagram, resor

12 responses to “Med den här bilden vann jag en guidebok

  1. Grattis! Den är en vacker bild. !

  2. Åh va kul …Grattis!

  3. Jag

    Grattis! Bilden gillar jag mycket, så jag förstår att den vann.

  4. Mia

    Grattis! Fin bild

  5. Pingback: Idag kom boken som jag vann på Instagram  | Halloj världen!

Kommentera

