Det hände en lustig sak när jag skulle gilla en bild på Instagram…

Det var en bild i mitt flöde på Instagram. Jag försökte gilla den. Men det gick inte. Istället fick jag det här felmeddelandet: 

 

Det var en oförarglig men fin bild från Disney World i Florida. En drake och ett sagoslott i nattljus. Inga konstigheter. Jag provade alternativet ”berätta för oss”.

  

När jag väl skickat iväg det ifyllda formuläret kom ytterligare ett felmeddelande:

  

Någonting gick tydligen fel. Jaha, ja. Då så.

Försökte sedan gilla bilden på nytt men det gick fortfarande inte. Men det var möjligt att lämna en kommentar. Men 25 minuter senare var det plötsligt möjligt att gilla bilden.

Undrar om detta är vad som händer när någon anmäler olämpligt innehåll? Men undrar i så fall varför endast gilla-funktionen blockeras? Märkligt…

2 kommentarer

Filed under instagram

2 responses to “Det hände en lustig sak när jag skulle gilla en bild på Instagram…

  1. Ibland blir instagram snurrig :P Haha!

  2. Jag har inte Instagram, men ibland går tekniken sin egen väg och vi förstår inte varför.
    Ha det bra!

Kommentera

