Jag är fortfarande den enda som taggar #C4Teknik på Instagram

   

 

Taggen #thesametree har jag inte fått ha i fred. Det hade jag inte räknat med heller. Däremot har jag länge väntat på att fler ska börja tagga med #C4Teknik. Än är jag ensam om att nån gång då och då göra det. Ensam om att använda taggen sedan tidernas begynnelse. I alla fall bland öppna konton. Än är det en bit kvar till att Instagram är jätteetablerat. 

(C4 Teknik är den tekniska förvaltningen i Kristianstads kommun och det är där jag jobbar som avdelningschef för vatten och avlopp.)

3 kommentarer

Filed under instagram, mitt jobb

3 responses to “Jag är fortfarande den enda som taggar #C4Teknik på Instagram

  1. Och jag nästan aldrig taggar på Instagram. Blir bara irriterad av en massa hashtaggar som är man tvungen att skorra förbi. Ser så fulla ut. Om det blir nåt hashtag alls blir bara ett ord.

  2. Jag

    Det ska du väl vara lite stolt över.

Kommentera

