Provar att ljusa upp bilden av silkesapan lite till

  

  

Det är en unge av vit silkesapa fotograferad i Brasilien. Jag har lagt ut bilden på Flickr förut. Så här såg den ut då:

 

Nu provade jag att ljusa upp den lite och la nyss ut den här versionen på Flickr:

  

Sen provade jag att ljusa upp den ännu lite till och det är den bilden du ser överst i detta blogginlägget. Tycker nog att den blev bäst. Avstår ändå från att ladda upp fler versioner av samma bild. Eller kanske ska jag byta den istället?

1 kommentar

Filed under flickr, fotografi

One response to “Provar att ljusa upp bilden av silkesapan lite till

  1. Jag

    Det beror väl på hur de ser ut i verkligheten. Är inte trädstammen lite utfrätt i den ljusaste versionen?

Kommentera

