#Blogg100 – Jag försökte låtsas som ingenting – men det funkar inte

Jag var med på den här bloggutmaningen #blogg100 i år igen. Den går ut på att skriva 100 blogginlägg på 100 dagar. Ett om dagen. Blogg100 startade söndagen den 1 mars 2015 men några har startat senare och går då i mål senare. Reglerna säger att varje dag, 100 dagar i rad, måste minst ett nytt inlägg publiceras på den egna bloggen.

Jag missade att publicera ett inlägg i lördags. Kom på det under söndagen. Men då var det ju så dags. I ett par dagar har jag försökt låtsas lite som om det regnar. Tänkt att om jag nu missade en dag så går jag bara i mål en dag senare – det är allt. Men så säger inte reglerna, ju. Och nu har jag insett att det funkar inte att försöka lura mig själv. Jag går ju inte på det. (Riktigt så lättlurad är jag inte.)

Slutsats: Jag har misslyckats i år igen. Tuff skit. Men så är det.

20150422-172212.jpg

5 kommentarer

Filed under blogg

5 responses to “#Blogg100 – Jag försökte låtsas som ingenting – men det funkar inte

  1. Jag

    Förargligt, men lätt hänt. Väldigt vacker bild i alla fall.

  2. Ja det är en vacker kunskapens träd. :)

  3. Friskt vågat. Men jag tror på att skriva blogg när man vill, inte för att man ”måste”. När inspirationen faller på så att säga.

Kommentera

