Nagelband som stoppljus

  
Min kropp har ett väldigt tydligt sätt att visa när det blir för mycket. Nagelbanden svullnar och börjar flagna. Det kan bli små sår. Det är inte precis snyggt men är inget allvarligt problem i sig.
Men det är en signal. Har aldrig förstått varför det händer. Hur sambandet ser ut. Men mina nagelband har alltid fungerat så. Som stoppljus. Och just nu signalerar de rött.

Jag tror att jag borde ta det till mig. Jag har bara inte riktigt tid…

Något att fundera på när landskapet passerar utanför tåget. Idag som igår.

20150505-171134.jpg

3 kommentarer

Filed under livet

3 responses to “Nagelband som stoppljus

  1. Dan

    Jättefin bild på gården. Spännande signaler du får..hmm..hoppas du får lite flow mitt i allt det där mycket..

  2. Ta vara på alla varningstecken!
    Ser att ni varit i mitt grannland österut! Kan ju vara fint där också,hi,hi!!! Inte bara fint i Wales, fast nästan bara, förstås,hi,hi!!!!

Kommentera

