Nosy Komba – ett drömresmål

Min reseplanering för 2016 är inte klar. Knappt påbörjad faktiskt. Bara skidresan till Björkliden är bokad och klar. Resten av året ligger orört. Jag har många drömresmål. Kanske att jag besöker något av dem i år? Madagaskar är ett av mina drömresmål. Och utanför Madagaskars kust ligger ön Nosy Be. Och utanför den ön ligger en annan ö. 

Den lilla ön, som ligger utanför den lite större ön, som i sin tur ligger utanför den riktigt stora ön, heter Nosy Komba. Dit skulle jag vilja åka. Men antagligen blir det inte av 2016. Heller.

Bilder från Instagram:

The afternoon commute 🚣 @paloma.robertson @ivhq

A photo posted by Mitchell Pilat (@mitchellpilat) on

#nosykomba #madagascar #malagasy #sea #ocean

A photo posted by pandacorn (@clairebcq94) on

Lämna en kommentar

Filed under bucket list, resor

Kommentera

