Nöden har ingen lag – en toalett i Dubai

 
Det här inlägget skulle ha handlat om något helt annat. Men nöden har ingen lag. Så det fick bli till ett inlägg med några foton från en toalett i Dubai istället. Med toalettselfie och allt.

Jag är med i utmaningen #blogg100 där ett blogginlägg ska produceras varje dag. Idag har jag egentligen samlat på mig material till ett annat blogginlägg. Om Sydney. Som har vuxit till minst tre stycken blogginlägg. Men det är bara ett litet problem. Inget av dem är i närheten av färdigt. 

Medan jag samlade på mig bilder  ur mitt bildarkiv från Sydney sprang jag på några bilder från Dubai.

Det är minsann inte så ofta jag fotograferar inne på toaletter. Inte ens toalettselfies. Selfies är ju i och för sig överhuvudtaget inte riktigt min grej. Men den här toan på Arabian Tea House Café i gamla stan i Dubai tyckte jag var så charmig att jag samlade på mig några bilder. 

Och de fick bli till dagens blogginlägg och så får jag återkomma till Sydney senare i veckan.

 #13 i #blogg100

1 kommentar

Filed under blogg, resor

One response to “Nöden har ingen lag – en toalett i Dubai

  1. Jag

    Förstår att du föll för den fina toaletten!

Kommentera

