Alla dessa bilder


Mobilen är full av bilder. Som den här. Fotograferad genom bilfönstret strax utanför Svedala för en dryg vecka sedan. 

Andra bilder är fotograferade genom tågfönstret eller på väg till och från tåget. Eller från någon utflykt på helgen. Eller en promenad nån lunchrast. Eller…

Eller full och full. Där är 19,1 GB kvar att fylla. Men de går väl åt snart nog de också. Och då får jag tanka över till datorn och tömma mobilen. 

Sedan den 15 januari i år har jag bara med mobiltelefonen fotograferat i snitt 20 bilder per dag. Därtill kommer i snitt  fyra videoklipp per dag. Och därtill kommer bilder fotograferade med iPad och systemkameran.

Det är inte utan att jag ibland undrar vad jag ska ha alla bilder och klipp till. 

Men om inte annat kan jag ju använda dem till att illustrera blogginlägg som det här, där jag undrar vad jag ska ha alla mina bilder till.

Och vad jag sedan ska ha blogginläggen till? Tja, det får bli ett annat blogginlägg. En annan dag.

#84 i #blogg100

2 kommentarer

Filed under fotografi

2 responses to “Alla dessa bilder

  1. 20 bilder om dagen! Det var inte dåligt! Just nu känner jag att jag har för många bilder då jag aldrig hinner ordna upp dom.

  2. Fin bild! Och ja nog blir det mycket bilder alltid… jag vågar oftast inte slänga eftersom jag tänker att jag kan behöva dem till nåt inlägg, men det blir svårare och svårare att hålla reda på ;)

Kommentera

