Wow! Målgång i #blogg100


Idag är det, om jag har räknat rätt, målgång i #blogg100. Och jag har postat inlägg varje dag i 100 dagar. Wow! Så här i efterhand känns det som att det var en lätt sak att göra. Men då får jag påminna mig själv om att jag de två gånger jag tidigare försökt faktiskt har misslyckats med att gå i mål med utmaningen. Så lätt är det inte. Tvärtom är det lätt att missa nån dag. Så. Visst har jag och alla andra som gått i mål med detta varit duktiga? 

Sen om mina farhågor kom på skam eller besannades tycker jag att vi funderar på en annan dag. ;) 

6 kommentarer

Filed under blogg

6 responses to “Wow! Målgång i #blogg100

  1. Sonja Hansson

    Grattis. Många bra inlägg har du gjort. 💖

  2. Jag

    Grattis! Du har ju inte tagit den enkla vägen med korta små inlägg, utan skrivit välformulerat och med tanke bakom. Och många fina bilder.

  3. ogamotoga

    Jag missade en dag under dessa 100, men jag har en väldigt bra anledning till det. 😆

Kommentera

