Bara en liten film från La Rochelle

Vi har just ätit frukost i Biarritz. Det regnar så det är ingen brådska att komma iväg. Därför tänker jag passar på att lägga upp en länk till en film jag la upp på YouTube sent igår kväll. Så här långt har den fått exakt noll visningar. Så det känns ju väldigt lönt… Men ändå.

Annars tänker jag att jag borde skriva ett lite längre inlägg om La Rochelle någon gång. Tycker ju så mycket om den staden. Vet bara inte riktigt hur jag ska sätta ord på det.

Så håll till godo med detta snabba vykort i filmformat så länge:

Lämna en kommentar

Filed under resa med barn, resor, YouTube

Kommentera

