Varning för att beställa kamera från Rajala i julhandeln! 

När det var Black Friday beställde jag en ny kamera på nätet. Jag ville ha en i princip likadan som jag redan har. Men med wi-fi. Priset var bra på rean för snart två veckor sedan. Men någon kamera har inte kommit än. Trots att de på hemsidan anger att de levererar inom 3-4 vardagar. Nu meddelar de, som svar på frågan jag skickade i lördags, att de har som mål att skicka ut enligt förra helgens beställningar denna veckan. Som mål. Sen ska det transporteras också.

För min del är det ingen panik. Men jag tänker att om de har mer än två veckors leveranstid redan nu så skulle inte jag, med vetskap om det jag nu vet, våga beställa julklappar därifrån. Inte om jag önskade få dem innan jul.

2 kommentarer

Filed under fotografi

2 responses to “Varning för att beställa kamera från Rajala i julhandeln! 

  1. Hej 👋
    Irriterande! Men sådär tycker jag det är varje år innan jul. På flera ställen. Butikerna skriver några dagars leverans men det tar veckor. Och varje år går jag på nålar och undrar om grejerna skall hinna fram. Jag har nog haft lite otur jag :).

  2. Usch så trist. Hoppas den dyker upp snart. Vi har också en wifikamera men tyvärr har vi aldrig fått den funktionen att funka.

Kommentera

