Kommentera i Youtube med iPad

Idag har jag ägnat en del av dagen åt att leta efter var i Youtube-appen jag kan svara på kommentarer. Detta sedan jag fått både ett mejl, en push-not och ett meddelande inne i själva appen att jag fått en kommentar på min senaste film, men jag hittade inte var jag kan se och svara på kommentarer. Det märkliga är att jag senast häromdagen kommenterade ett klipp via paddan, då på kanalen 4 000 mil, och kunde nu inte hitta den kommentaren heller. ”Var klickar jag?” var frågan jag ställde mig.

Till sist drog jag slutsatsen att det av någon märklig anledning inte är möjligt att vare sig se kommentarer, kommentera eller svara på kommentarer via appen.

Istället provade jag att gå in via min webbläsare (safari) och m.youtube.com och logga in där. Och se! Då fungerade det.

Mycket märkligt om det verkligen är så att appen inte hanterar kommentarer. Vet du?

Lämna en kommentar

Filed under YouTube

Kommentera

